eVanda Club 👄Sbírej body za nákupy a vyměň je za produkty
Doprava zdarma od 149 Kč
Dodání zdarma z 36,00 Kč

Obchodní podmínky

§ 1. Definice

  1. Řád – tento Řád, který stanoví pravidla uzavírání kupních smluv na dálku prostřednictvím Internetového obchodu, pravidla jejich plnění, práva a povinnosti stran kupní smlouvy na dálku a pravidla pro reklamační řízení. V rozsahu elektronicky poskytovaných služeb je tento řád zároveň řádem podle čl. 8 zákona o poskytování služeb elektronickými prostředky.
  2. Zákazník – fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní subjektivitu, která uzavírá se Prodávajícím kupní smlouvu na dálku.
  3. Spotřebitel – fyzická osoba uzavírající s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s její podnikatelskou nebo profesní činností.
  4. Individuální podnikatel – fyzická osoba uzavírající kupní smlouvu na dálku přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu smlouvy vyplývá, že pro ni nemá profesionální charakter, zejména s ohledem na předmět vykonávané podnikatelské činnosti dostupné podle předpisů o centrální evidenci a informacích o hospodářské činnosti.
  5. Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní subjektivitu, provozující podnikatelskou nebo profesní činnost vlastním jménem.
  6. Prodávající:
    Globalus Krzysztof Dubiel,
    tel. 795002145,
    no-reply@idosell.com,
    DIČ 8133781880,
    REGON Proszę uzupełnić.
  7. Adresa sídla Prodávajícího:
    Studzianki 26,
    35-317 Rzeszów.
  8. Internetový obchod – internetový servis provozovaný Prodávajícím, dostupný na adresách: https://evanda.cz, prostřednictvím kterého může Zákazník získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a koupit Zboží nebo zadat objednávku služby.
  9. Kupní smlouva na dálku – smlouva o prodeji Zboží / smlouva o poskytnutí Digitální služby nebo Digitálního obsahu (je-li použitelná), uzavřená prostřednictvím Internetového obchodu.
  10. Zboží – movitá věc, kterou může Zákazník zakoupit v Internetovém obchodě.
  11. Digitální služba – služba umožňující Spotřebiteli:
    1. vytváření, zpracování, ukládání nebo přístup k datům v digitální podobě;
    2. sdílení dat v digitální podobě, která byla poskytnuta nebo vytvořena Spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;
    3. jiné formy interakce pomocí dat.
  12. Digitální obsah – data vytvořená a poskytnutá v digitální podobě.
  13. Zásady ochrany osobních údajů a cookies Internetového obchodu – dokument určující podrobné pravidla zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a cookies tvoří Přílohu č. 3 tohoto Řádu a jsou dostupné na stránce https://evanda.cz/cs/privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Trvalý nosič – znamená médium nebo nástroj, který umožňuje Zákazníkovi nebo Prodávajícímu uchovávat informace určené výlučně jemu způsobem umožňujícím přístup k těmto informacím v budoucnu po dobu přiměřenou účelům těchto informací a který umožňuje reprodukci těchto informací v nezměněné podobě, zejména elektronickou poštu.
  15. Elektronický objednávkový formulář – elektronický postup objednávky zpřístupněný Prodávajícím Zákazníkovi.
  16. Elektronický formulář pro vrácení – elektronický postup vracení objednávek zpřístupněný Prodávajícím Zákazníkovi; dostupný na adrese https://evanda.cz/cs/returns-open.html.
  17. Elektronický reklamační formulář – elektronický postup podání reklamace zpřístupněný Prodávajícím Zákazníkovi; dostupný na adrese https://evanda.cz/cs/rma-open.html.
  18. Odeslání objednávky – potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko „“ je považováno za závazné prohlášení vůle Zákazníka uzavřít s Prodávajícím kupní smlouvu na dálku.
  19. Účet – soubor dat uložený v Internetovém obchodě a v IT systému Prodávajícího týkající se konkrétního Zákazníka a jeho objednávek a uzavřených kupních smluv na dálku, pomocí kterého může Zákazník zadávat objednávky, jakož i – v přiměřeném čase – je zrušit nebo upravovat a uzavírat další kupní smlouvy na dálku.
  20. Hodnocení objednávky nebo jednotlivého Zboží – subjektivní vyjádření a hodnocení udělená ve formě hvězdiček od 1 do 5.
  21. Předplatné objednávky – objednávka vytvořená automaticky v rámci Předplatného.
  22. Předplatné – elektronická služba umožňující automatické vytváření předplatných objednávek určeného Zboží podle frekvence vybrané Zákazníkem, bez nutnosti zadávat samostatné objednávky až do ukončení Předplatného.
  23. Opakované platby – platby realizované v rámci platební služby IdoPay poskytované Operátorem automaticky ve stanovených cyklech, používané pro platbu za předplatné objednávky na základě souhlasu uděleného Zákazníkem při zahájení Předplatného (trvalý příkaz držitele Karty).
  24. Operátor – IdoPayments sp. z o.o. se sídlem al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Okresním soudem Szczecin-Centrum ve Štětíně, XIII. obchodní oddělení KRS pod č. 0000859711, DIČ: 8522666251, REGON: 387039893, se základním kapitálem 800 000,00 PLN. Doručovací adresa: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, dále jen „IdoPayments“, který je vnitrostátní platební institucí ve smyslu čl. 2 bod 16 zákona ze dne 19. srpna 2011 o platebních službách (Dz.U. z 2020 r. poz. 794 ve znění pozdějších předpisů) [dále jen „UUP“].
  25. Karta – platební karta vydaná v rámci systému Visa International nebo Mastercard International, schválená těmito systémy pro realizaci transakcí bez fyzické přítomnosti.
  26. Rychlé nákupy – nákupy prováděné pomocí funkcí Google Pay, Apple Pay nebo Express Checkout, které umožňují dokončit nákup jedním kliknutím na kartě zboží.
  27. Doklad o prodeji – fiskální účtenka, faktura DPH nebo elektronický fiskální doklad (e-účtenka nebo e-faktura) ve formátu PDF zasílaný na e-mailovou adresu Zákazníka.

§ 2. Obecná ustanovení

  1. Druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky:
    1. uzavírání Kupních smluv online – v rozsahu Zboží prodávaného v Internetovém obchodě,
    2. pravidla registrace a používání Účtu v rámci Internetového obchodu,
    3. přidávání hodnocení, komentářů a recenzí – Zákazník může přidat hodnocení nebo komentář ke své objednávce,
    4. zasílání e-mailových zpráv, ve kterých Prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby, přijetí objednávky k realizaci.
  2. Používání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že informační systém, který Zákazník používá, splňuje následující minimální technické požadavky:
    1. aktuální verze internetových prohlížečů např.:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. libovolný program pro prohlížení souborů ve formátu PDF.
  3. Obsah zveřejněný na stránkách Internetového obchodu, včetně popisů Zboží a cen, představuje výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku.
  4. Prodávající zpřístupňuje tento Řád spolu s přílohami prostřednictvím odkazu umístěného na hlavní stránce před uzavřením Kupní smlouvy na dálku, během jejího trvání a po jejím uzavření. Zákazník si jej může stáhnout a vytisknout.
  5. Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu sdělení a dat v souvislosti s poskytovanými službami přijímá Internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající úrovni bezpečnosti poskytovaných služeb, zejména opatření zabraňující neoprávněnému získávání a měnění osobních údajů přenášených na Internetu.

§ 3. Objednávky

  1. Objednávku v Internetovém obchodě lze provést prostřednictvím Účtu nebo výběrem možnosti nákupu bez registrace, v takovém případě je vytvořen vnitřní (technický) účet umožňující Prodávajícímu uchovávat údaje související s objednávkou, na jehož základě si Zákazník může vytvořit Účet. Vnitřní účet je veden až do smazání údajů ze systému, zablokování Účtu nebo uplynutí doby uchovávání osobních údajů stanovené právními předpisy.
  2. Nákup se provádí vyplněním Elektronického objednávkového formuláře dostupného na stránkách Internetového obchodu nebo výběrem rychlých nákupních metod. V případě Elektronického objednávkového formuláře se výběr objednávaného Zboží provádí přidáním do košíku. Elektronický objednávkový formulář určuje mimo jiné, jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství chce Zákazník objednat na zvolenou lokalitu. Zákazník provádí příslušné technické kroky na základě zobrazovaných pokynů.
  3. Po zadání všech potřebných údajů Zákazníkem bude zobrazen souhrn objednávky. Souhrn objednávky bude obsahovat informace o: identifikačních údajích Prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceně objednávaného Zboží, včetně nákladů na doručení a dalších poplatků (pokud existují), zvoleném způsobu platby, způsobu doručení, čase a nákladech na doručení.
  4. Pokud je předmětem smlouvy dodání Digitálního obsahu nebo Digitální služby, které nejsou uloženy na hmotném nosiči, nebo služby poskytované elektronicky či na dálku – Spotřebitel v dodatečném zaškrtávacím políčku, které je vyžadováno pro podání objednávky a nachází se v Elektronickém objednávkovém formuláři, vyjadřuje následující souhlas: „Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není uložen na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů od uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy.“ Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlasu e-mailem.
  5. Pro zadání objednávky je nutné v Elektronickém objednávkovém formuláři uvést osobní údaje označené jako povinné, přijmout obsah Řádu a odeslat objednávku kliknutím na tlačítko „“.
    1. Odeslání Elektronického objednávkového formuláře Zákazníkem představuje závazné prohlášení vůle uzavřít Kupní smlouvu na dálku v souladu s tímto Řádem.
    2. Za uzavřenou se Kupní smlouva na dálku považuje okamžikem přijetí Elektronického objednávkového formuláře Prodávajícím, což je potvrzeno zobrazením zprávy Zákazníkovi o přijetí objednávky a uvedením jejího čísla.
    3. Po uzavření Kupní smlouvy na dálku obdrží Zákazník potvrzení objednávky ve formě e-mailu, který obsahuje: potvrzení přijetí objednávky a konečné potvrzení všech důležitých prvků objednávky, jakož i všeobecné podmínky uzavřené Kupní smlouvy na dálku (Řád Internetového obchodu včetně příloh č. 1 a 2), údaje o Prodávajícím, odpovědnost Prodávajícího za kvalitu poskytování, informace o službách poskytovaných Prodávajícím po prodeji a o způsobu a následcích odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a následcích odstoupení od smlouvy je uvedeno v příloze č. 1.
    4. Do doby, než Prodávající zahájí realizaci objednávky:
      1. Zákazník může změnit svou objednávku pomocí technického řešení dostupného na stránce Elektronického objednávkového formuláře a opětovným provedením celé objednávkové cesty. Změna objednávky se provádí vytvořením nové objednávky, která nahrazuje předchozí. Případná přijatá platba je započtena na novou objednávku a v případě přeplatku je vrácena na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
      2. Zákazník může objednávku zrušit výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce Elektronického objednávkového formuláře.
    5. V případě zrušení objednávky Zákazníkem vrátí Prodávající přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Vrácení platby se uskuteční stejným způsobem, jaký byl použit při platbě Zákazníkem.
    6. Doba realizace objednávky činí 1 až 10 pracovních dnů od data uzavření smlouvy.

§ 4. Platba

  1. Internetový obchod nabízí možnost platby ve formě předplatby, . Možnost platby s odloženou splatností je možná v individuálně dohodnutých případech s Prodávajícím.
  2. Platbu za zboží lze provést způsobem zvoleným při zadávání objednávky prostřednictvím Elektronického objednávkového formuláře.
  3. Aktuálně dostupné způsoby platby ve formě předplatby v Internetovém obchodě jsou dostupné na adrese https://evanda.cz/cs/payments.html.
  4. Po dokončení nákupního procesu vystaví Prodávající příslušný Doklad o prodeji.

§ 5. Doručení

  1. V Elektronickém objednávkovém formuláři si Zákazník zvolí způsob doručení zaškrtnutím příslušné možnosti.
  2. V případě, že si Zákazník Zboží nevyzvedne, což povede k jeho vrácení Prodávajícímu – může Prodávající odstoupit od kupní smlouvy poté, co Zákazníka vyzve prostřednictvím e-mailu uvedeného v nákupním procesu k jejímu splnění. Odstoupení od smlouvy se provádí formou prohlášení zaslaného Zákazníkovi e-mailem.
  3. V situaci uvedené v bodě 2 je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi obdrženou platbu za zakoupené Zboží.
  4. Aktuálně dostupné způsoby doručení v Internetovém obchodě jsou dostupné na adrese https://evanda.cz/cs/delivery.html.

§ 6. Odstoupení od smlouvy – elektronický formulář pro vrácení

  1. Spotřebitel, který uzavřel Kupní smlouvu na dálku, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od uzavřené Kupní smlouvy na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
  2. Právo na odstoupení od smlouvy za podmínek uvedených v §6 a §7 tohoto Řádu náleží také Individuálnímu podnikateli. Pokud je v §6 a §7 tohoto Řádu uvedeno „Spotřebitel“, rozumí se tím rovněž Individuální podnikatel.
  3. V případě odstoupení od smlouvy nese Spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
  4. Prohlášení Spotřebitele musí jednoznačně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména může Spotřebitel:
    1. využít elektronický formulář pro vrácení dostupný na stránce Internetového obchodu: https://evanda.cz/cs/returns-open.html.
    2. odstoupit od smlouvy pomocí formuláře pro odstoupení od smlouvy, který tvoří Přílohu č. 2 – zasláním na adresu sídla Prodávajícího.
    3. Prodávající bezodkladně potvrdí na Trvalém nosiči přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy učiněného jedním ze způsobů uvedených v bodech 1 a 2.
  5. Pro zachování lhůty postačuje odeslání prohlášení před jejím uplynutím.
  6. Běh lhůty pro odstoupení od smlouvy začíná:
    1. v případě smlouvy, podle níž má Prodávající vydat věc a převést její vlastnictví – od převzetí Zboží Spotřebitelem nebo třetí osobou určenou Spotřebitelem, která není dopravcem, a v případě smlouvy, která:
      1. se týká více věcí dodávaných samostatně, po částech nebo po dávkách – od převzetí poslední věci, části nebo dávky;
      2. spočívala v pravidelném doručování věcí po stanovenou dobu – od převzetí první věci;
    2. pro ostatní smlouvy – od dne uzavření smlouvy.
  7. Formulář pro odstoupení od smlouvy (Příloha č. 2 k tomuto Řádu) a informace o využití práva na odstoupení od smlouvy (Příloha č. 1) jsou poskytovány v elektronické podobě.
  8. V případě odstoupení od smlouvy o dodání Digitálního obsahu nebo Digitální služby může Prodávající zamezit Spotřebiteli v dalším užívání těchto služeb, zejména zablokováním přístupu.
  9. V případě odstoupení od smlouvy o dodání Digitálního obsahu nebo Digitální služby je Spotřebitel povinen přestat službu používat a neposkytovat ji třetím osobám.
  10. Právo na odstoupení od Kupní smlouvy uzavřené na dálku nepřísluší ve vztahu ke smlouvám uvedeným v čl. 38 zákona ze dne 30. 5. 2014 (Dz.U. z 2019 r. poz. 134) o ochraně práv spotřebitele, mimo jiné k těmto smlouvám:
    1. o poskytování služeb za úplatu, pokud Prodávající službu zcela poskytl s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl informován před zahájením poskytování, že po úplném poskytnutí služby ztrácí právo na odstoupení od smlouvy;
    2. jejichž cena nebo odměna závisí na výkyvech finančního trhu, které Prodávající nemůže ovlivnit, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    3. jejichž předmětem je věc nevyrobená sériově, vyrobená podle specifikace Spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    4. jejichž předmětem je zboží dodávané v zapečetěném obalu, které nelze po otevření vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
    5. o dodání zvukových nebo obrazových záznamů nebo počítačových programů v zapečetěném obalu, pokud byl obal po doručení otevřen;
    6. o dodání Digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s výslovným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl informován, že tím ztrácí právo na odstoupení od smlouvy;
    7. jejichž předmětem je zboží podléhající rychlé zkáze nebo zboží s krátkou dobou trvanlivosti a rovněž zboží, které se po dodání neoddělitelně smíchá s jinými věcmi z důvodu své povahy;
    8. o dodávkách novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném;
    9. uzavřených na veřejné dražbě;
    10. o poskytování služeb v oblasti ubytování, jiných než k bydlení, přepravy zboží, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s volným časem, kulturními nebo sportovními akcemi, pokud je ve smlouvě uvedeno datum nebo období plnění;
    11. jejichž předmětem je alkohol, jehož cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy, ale jehož dodání je možné až po 30 dnech a jehož hodnota závisí na výkyvech trhu, které Prodávající nemůže ovlivnit;

§ 7. Důsledky odstoupení od smlouvy

  1. Prodávající do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy vrátí Spotřebiteli všechny jím provedené platby, včetně nákladů na doručení odpovídajících nejlevnějšímu nabízenému způsobu doručení:
    1. Vrácení platby bude provedeno stejným způsobem, jaký použil Spotřebitel.
    2. Pokud Spotřebitel pro uplatnění práva na odstoupení využije Elektronický formulář pro vrácení, budou prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet uvedený Spotřebitelem.
    3. Pokud Prodávající nenavrhl, že Zboží převezme sám, může zadržet vrácení plateb do doby, než obdrží Zboží zpět nebo mu Spotřebitel doručí doklad o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.
  2. Prodávající může Spotřebiteli nabídnout, že Zboží převezme sám. Pokud tak však neučinil, je Spotřebitel povinen vrátit Zboží Prodávajícímu (nebo osobě jím pověřené) neprodleně, nejpozději do 14 dnů od dne, kdy odstoupil od smlouvy. Pro dodržení lhůty postačuje odeslání Zboží před jejím uplynutím. Zboží musí být zasláno na adresu sídla Prodávajícího. Spotřebitel může pro vrácení Zboží Prodávajícímu využít službu Smile.pl.
  3. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Zboží, které je důsledkem nakládání se Zbožím jiným způsobem, než je nezbytné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a fungováním Zboží.
  4. Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud je Digitální obsah nebo Digitální služba poskytována za úplatu a jejich nesoulad se smlouvou je nepodstatný.
  5. Prodávající může požadovat vrácení hmotného nosiče, na kterém byl Digitální obsah doručen, do 14 dnů ode dne přijetí prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel vrací nosič bez zbytečného odkladu a na náklady Prodávajícího.
  6. Prodávající je povinen vrátit pouze poměrnou část ceny odpovídající Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, která nebyla ve shodě se smlouvou, jakož i obsahu nebo službě, jejichž dodání odpadlo v důsledku odstoupení od smlouvy.

§ 8. Reklamace

  1. Reklamaci z důvodu vady Zboží nebo jeho nesouladu s uzavřenou Kupní smlouvou na dálku lze podat:
    1. prostřednictvím Elektronického reklamačního formuláře;
    2. písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo e-mailem na adresu no-reply@idosell.com.
  2. V reklamaci je třeba uvést, jakou vadu podle názoru Zákazníka Zboží má, požadavky vůči Prodávajícímu a – pokud je to možné – zdokumentovat vadu a předložit doklad o koupi Zboží v Internetovém obchodě. Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud tak neučiní, má se za to, že reklamaci uznal. Odpověď poskytne Zákazníkovi písemně nebo na Trvalém nosiči.
  3. Postup, který musí Zákazník dodržet při podání reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu, je uveden v jednotlivých krocích Elektronického reklamačního formuláře.
  4. V případě uznání reklamace jako oprávněné nese náklady výměny, opravy, včetně nákladů na dopravu související s reklamací Zboží, Prodávající.
  5. Prodávající odpovídá vůči Spotřebiteli, a rovněž vůči Individuálnímu podnikateli za nesoulad Zboží s Kupní smlouvou na dálku za podmínek stanovených zákonem ze dne 30. 5. 2014 o právech spotřebitelů.
    1. Prodávající odpovídá za nesoulad Zboží s Kupní smlouvou, který existoval v době jeho doručení a projevil se do dvou let od tohoto okamžiku, ledaže je doba použitelnosti Zboží stanovena delší.
    2. Prodávající provede opravu nebo výměnu Zboží do 14 dnů od uznání reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, zejména poštovné, přepravu, práci a materiály, hradí Prodávající.
    3. Spotřebitel poskytne Prodávajícímu Zboží určené k opravě nebo výměně. Prodávající si Zboží převezme na vlastní náklady.
  6. Prodávající je povinen dodat Zboží bez vad a odpovídá vůči Podnikateli za vady Zboží podle ustanovení občanského zákoníku.
  7. Doručování Digitálního obsahu nebo Digitální služby Spotřebiteli nebo Individuálnímu podnikateli probíhá podle zákona ze dne 30. 5. 2014 o právech spotřebitelů.
    1. Digitální obsah je považován za doručený ve chvíli, kdy byl Spotřebiteli nebo jím zvolenému zařízení (fyzickému nebo virtuálnímu) zpřístupněn obsah nebo prostředek pro jeho stažení nebo přístup.
    2. Digitální služba je považována za doručenou ve chvíli, kdy k ní Spotřebitel nebo zařízení, které si sám zvolil, získal přístup.
    3. Prodávající uvede Digitální obsah nebo Digitální službu do souladu se smlouvou do 21 dnů od okamžiku, kdy byl Spotřebitelem informován o nesouladu, a bez zbytečného obtěžování Spotřebitele, s ohledem na povahu a účel použití. Náklady na uvedení do souladu se smlouvou hradí Prodávající.

§ 9. Recenze

  1. Recenzi týkající se zpracování objednávky nebo recenzi na Zboží lze přidat při návštěvě Internetového obchodu kliknutím na rozhraní umístěné u Zboží nebo kliknutím na odkaz v e-mailové zprávě. Přidání recenze je dobrovolné a bezplatné. V rámci jedné objednávky může Zákazník přidat pouze jednu takovou recenzi.
  2. V rámci uvedené recenze může Zákazník udělit hodnocení ve formě hvězdiček od 1 do 5 a přidat slovní komentář o délce až 65 535 znaků.
  3. Hodnocení jsou uchovávána a zobrazována veřejně na stránkách Internetového obchodu a také na stránkách https://zaufaneopinie.smile.pl a https://trustedreviews.smile.pl.
  4. Prodávající ověřuje recenze pomocí e-mailové adresy použité při nákupu daného Zboží. Recenze přidaná osobou, která použila e-mail z nákupního procesu, je na stránkách označena jako „recenze ověřená nákupem“. Každá jiná recenze je označena jako „recenze neověřená nákupem“.
  5. Prodávající může zveřejňovat recenze daného Zboží z jiných svých internetových obchodů.
  6. Prodávající nemění recenze, co se týče jejich obsahu ani uděleného počtu hvězdiček.
  7. Zákazník nese výhradní odpovědnost za prohlášení učiněné v rámci recenze. Prodávající je oprávněn recenzi odstranit na základě právních předpisů a tohoto Řádu.
  8. Není dovoleno zveřejňovat obsah, který je nepravdivý, klamavý, vulgární, agresivní, urážlivý nebo zjevně v rozporu s dobrými mravy. Není rovněž dovoleno zveřejňovat obsah, který je nezákonný, porušuje práva třetích osob nebo představuje nekalou soutěž.
  9. Zákazník se zavazuje nezveřejňovat obsah obsahující odkazy na externí webové stránky s reklamním nebo propagačním charakterem nebo obsahující osobní údaje třetích osob.
  10. Na výslovnou žádost Zákazníka může být obsah recenze skryt pro ostatní uživatele obchodu, ale udělené hodnocení ve formě hvězdiček se započítává do celkového hodnocení obchodu a Zboží.

§ 10. Duševní vlastnictví

  1. Zákazník prohlašuje, že mu nenáleží žádná práva, včetně autorských nebo souvisejících práv k hodnocením a komentářům, které zveřejňuje, kromě oprávnění k používání Internetového obchodu způsobem stanoveným v Řádu. Zákazník není oprávněn žádným způsobem uchovávat, rozmnožovat, zpřístupňovat, zveřejňovat nebo šířit obsah, pokud k tomu nemá oprávnění vyplývající ze zákona nebo tohoto Řádu.
  2. Zákazník není oprávněn jakkoli zasahovat do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, způsobu fungování ani jiných prvků Internetového obchodu.
  3. Zákazník, který v Internetovém obchodě zveřejní recenze, které představují díla ve smyslu zákona ze dne 4. 2. 1994 o autorském právu a právech souvisejících, uděluje Prodávajícímu nevýhradní, bezplatnou, časově a územně neomezenou licenci k jejich využití, včetně práva k udělení podlicence. Tato licence zahrnuje zejména zveřejnění díla způsobem, který umožní přístup komukoli na místě a v čase, který si sám zvolí (Internet). Licence je udělena ke všem způsobům užití známým v době jejího udělení, zejména:
    1. v oblasti zaznamenávání a rozmnožování díla jakoukoliv technikou – zejména tiskem, reprografií, magnetickým záznamem, digitálně, tj. jakoukoliv technikou na jakémkoli audiovizuálním nebo vizuálním nosiči, zejména na CD/DVD, harddisku, v síti, včetně internetu a přidružených online služeb, včetně digitálního záznamu v paměti počítače a vnitřních i vnějších sítích;
    2. využívání celku nebo částí díla, nebo jakýchkoli jeho prvků, s možností úprav vyplývajících z podstaty daného internetového média – ve všech publikacích, zejména online, digitálních, v bulletinech a informacích, samostatně nebo ve spojení s jinými díly; využívání pro účely propagace a reklamy, zejména v audiovizuální, audio nebo mediální reklamě;
    3. v oblasti obchodování s originálem nebo kopiemi, na kterých je dílo zaznamenáno – uvedení na trh, půjčování, pronájem originálu nebo kopií;
    4. v oblasti šíření díla jiným způsobem než výše uvedeným – veřejné provádění, vystavování, promítání, přehrávání a vysílání či přenos, a také veřejné zpřístupnění díla způsobem, který umožní přístup komukoli na místě a v čase dle jeho volby;
    5. využití děl pro propagační a marketingové účely;
  4. Smazání Účtu Zákazníkem nebo recenze podle §9 odst. 8 nemá vliv na platnost výše uvedené licence.

§ 11. Pravidla prodeje v modelu předplatného

  1. Elektronická služba ve formě Předplatného může být poskytována Prodávajícím ve prospěch Zákazníka.
  2. Využívání Předplatného umožňuje pravidelné doručování vybraného Zboží v intervalech určených Zákazníkem bez nutnosti zadávat nové objednávky až do ukončení Předplatného. Platba za Předplatné se provádí výhradně prostřednictvím služby Opakovaných plateb a pouze prostřednictvím jedné Karty.
  3. Odpojení Karty od Předplatného způsobí jeho ukončení.
  4. Transakce v rámci Opakovaných plateb budou realizovány pouze po předchozí registraci držitele Karty v systému Operátora (nebo subjektu, prostřednictvím něhož Operátor transakce zpracovává). Registrace má za cíl ověření, že Zákazník, který Opakovanou platbu zadává, je oprávněným držitelem Karty. Před registrací Karty na platební stránce je Zákazník povinen udělit souhlas s pravidelným strháváním plateb prostřednictvím aktivace služby Opakovaných plateb. Souhlas je uchováván v systému Operátora.
  5. Zákazník vytváří Předplatné označením této možnosti v Elektronickém objednávkovém formuláři. Potvrzení o vytvoření Předplatného je ihned zasláno na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou při zadávání první Předplatitelské objednávky.
  6. Zákazník spravuje své Předplatné prostřednictvím Účtu podle dostupných možností.
  7. Předplatné je uzavíráno na dobu neurčitou.
  8. Prodávající zašle Zákazníkovi e-mail o vytvoření Předplatitelské objednávky s uvedením jejího předmětu, množství, ceny, termínu realizace a data plánovaného stržení částky z Karty – nejpozději 3 dny před tímto stržením.
  9. Zákazník může Předplatné kdykoliv ukončit. Ukončení Předplatného je rovněž odvoláním souhlasu s dalšími strženími v rámci Opakovaných plateb. V takovém případě nebude vytvořena další Předplatitelská objednávka.
    a). Ukončení se provádí výběrem možnosti „Ukončit předplatné“ v nastaveních daného Předplatného dostupných po přihlášení Zákazníka do jeho Účtu.
    b). Zákazník může Předplatné ukončit také prostřednictvím e-mailového kontaktu na no-reply@idosell.com.
  10. Prodávající si vyhrazuje právo přestat nabízet Předplatné.
  11. Změny v rámci Předplatného, včetně změn jeho ceny, se provádějí pouze s předchozím výslovným souhlasem Zákazníka.
  12. Pokud se pokus o stržení platby z Karty nezdaří, bude Zákazník informován e-mailem o nemožnosti provést platbu. Důvody mohou být: nedostatek prostředků, vypršení platnosti Karty nebo technické problémy.
  13. Nemožnost stržení platby z Karty způsobí zrušení Předplatitelské objednávky.
  14. Předplatitelská objednávka bude realizována pouze po úspěšném stržení platby z Karty.

§ 12. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Podmínky používání jsou platné od 2024.04.01.
  2. V případě změny nebo neplatnosti jakéhokoli ustanovení tohoto Řádu rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu zůstávají ostatní ustanovení v platnosti a zavazují Prodávajícího i Zákazníka.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento Řád. Veškeré smlouvy uzavřené před dnem vstupu nového Řádu v platnost se řídí ustanoveními platnými v den uzavření smlouvy.
  4. Právem rozhodným pro řešení všech sporů souvisejících s tímto Řádem je právo Polské republiky. Tyto spory budou řešeny příslušným obecným soudem. Zákazník, který je Spotřebitelem, může rovněž využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a uplatňování nároků. Veškeré informace o mimosoudních způsobech řešení sporů lze nalézt na webové stránce Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitele: www.uokik.gov.pl. Upozorňujeme, že uvedená řízení mají dobrovolný charakter a obě strany s nimi musí souhlasit.
pixel